Dodaj do koszyka
Narkotyki? Mogę pomóc! Poproszę o pomoc - karta pracy

Narkotyki? Mogę pomóc! Poproszę o pomoc – karta pracy

Narkotyki? Mogę pomóc! Poproszę o pomoc – karta pracy ma za zadanie promować wśród uczniów model efektywnego rozwiązywania problemów. Chcemy, aby uczeń który ma problem, lub zna kogoś z problemem, nie sięgał po narkotyki lub dopalacze, ale zwrócił się pomoc.

Z materiału pracy uczeń dowie się:
1) co zrobić, jeśli chce komuś udzielić pomocy,
2) co zrobić, jeśli sam potrzebuje pomocy

W karcie pracy znajdują się krótkie ćwiczenia dla uczniów, które mają pomóc w przyswojeniu materiału oraz zachęcić młodzież, do dzielenia się swoimi problemami (w tym uzależnieniem). Niektóre ćwiczenia są bezpośrednio powiązane z warsztatami robotów, które znajdują się w publikacji dla nauczycieli Dobra robota!

W materiale znajdują się również numery telefonów alarmowych instytucji, które zajmują się problematyką uzależnień: Ogólnopolski Telefon Zaufania Narkotyki – Narkomania oraz Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży.

Materiał został przygotowany w ramach kampanii Narkotyki? To mnie nie kręci na rok szkolny 2020/21. Karta pracy stanowi uzupełnienie scenariusza zajęć Dobra robota!

Więcej na temat kampanii Narkotyki? To mnie nie kręci! KLIKNIJ W PONIŻSZY LINK:

Narkotyki? To mnie nie kręci!NOWA KAMPANIA PROFILAKTYCZNO-EDUKACYJNA DLA DZIECI I MŁODZIEŻY O UZALEŻNIENIU OD NARKOTYKÓW I DOPALACZY

Jak wykorzystać? Materiał Narkotyki? Mogę pomóc! Poproszę o pomoc – karta pracy może zostać wykorzystany podczas zajęć/warsztatów, dotyczących profilaktyki uzależnień wśród młodzieży szkół podstawowych i ponadpodstawowych. W przeprowadzeniu warsztatów/pogadanek mogą pomóc, oprócz kart pracy, scenariusze zajęć Dobra robota! oraz audycje edukacyjne Narkotyki? To mnie nie kręci!

Dla kogo? Dzieci i młodzież (od V klasy SP)

Format: A4 składane do DL (harmonijka)

Cena: 1,15 PLN brutto/szt.

Zobacz również kurs internetowy dla nauczycieli, pedagogów, dyrektorów o wyuczonej bezradności – Substancje psychoaktywne w szkole i wśród uczniów, metody wczesnej interwencji